Jak zarabiać w amerykańskich programach partnerskich w 2012 roku?

Od jakiegoś czasu zarabiam w amerykańskich programach partnerskich. Tutaj chciałbym zaznaczyć, że praktycznie CAŁY mój biznes opiera się na dochodach uzyskanych właśnie w zagranicznych programach partnerskich. Ten artykuł ma za zadanie przedstawić metody zarabiania w amerykańskich PP.

Sam dokładnie rok temu zaczynałem od zera. Popełniłem setki, jak nie tysiące błędów, co pozwoliło mi dopiero we wrześniu 2011 roku założyć własną działalność. Przez ten czas straciłem wiele godzin na researchu, tworzeniu stron oraz często nieudolnym promowaniu. Dlaczego tak się działo? Ponieważ w internecie jest wiele FAŁSZYWYCH informacji, wyssanych z palca historii o milionerach, którzy w miesiąc zaczynając „from scratch” dorobili się fortuny…

Straciłem setki godzin na testowanie rzeczy niemożliwych. Próbowałem wprowadzić w swoim biznesie wiele fałszywych kursów, które prowadziły tylko do pogorszenia sprawy. Ale dzięki mojej historii i doświadczeniu, które nabyłem i w dalszym ciągu nabywam, chcę ci pokazać, jak odnieść sukces bez niepotrzebnych błędów, a o te bardzo łatwo. Chciałbym tutaj podkreślić, że nie mam zamiaru mydlić ci oczy i na tobie zarobić. Jak już pisałem, podstawy mojego biznesu ugruntowane są na rynku amerykańskim, więc na prawdę nie będę tutaj nic koloryzował i fałszywie przekręcał. Tą działkę zostawiam innym 😉 Zatem do rzeczy.

Możliwości zarabiania w amerykańskich programach partnerskich jest tysiące. Praktycznie każdy marketer ma na swój sposób unikalną strategię działania. Dlatego nie jestem wstanie opisać wszystkich metod w jednym wpisie. Lecz będę opisywał po kolei te metody, które działają w moim biznesie.

Obecnie, podstawową metodą działającą w moim biznesie jest budowanie stron internetowych, na których polecam różnego rodzaju produkty. Co ciekawe, w internecie możesz sprzedawać dosłownie wszystko. Od ogrodzeń dla kur i kogutów przez odkurzacze, telewizory, czy różnego rodzaju książki, kursy czy programy.

Strony partnerskie można podzielić na 5 kluczowych typów:

(poniżej wymienione typy stron są tylko przykładowe i służą w celach administracyjnych oraz informacyjnych. Nie są to żadne oficjalnie nazwane typy stron. W celu lepszej komunikacji, podzieliłem je według własnego uznania)

1. Sniper Site

Krótka strona (2-4 wpisy), mająca na celu opisać bardzo szczegółową frazę, bądź produkt. Najczęściej zachęca ona do kupna produktu, bądź do zapisania się na listę mailingową. Sniper, ponieważ opisuje jeden szczegółowy temat, słowo kluczowe. Na przykład strona na temat „ostropest plamisty”

2. Squeeze Page

Bardzo krótka strona, oferta, która ma za zadanie zachęcić czytelnika do zapisania się na listę mailingową.

3. PNK Review Site

’Product Name Keyword Review Site’ – Krótka strona (kilka wpisów), która opisuje dokładne dany produkt. Główną podstroną jest tutaj recenzja danego produktu np. THESIS Theme Framework z DIYThemes – recenzja

4. Affiliate Site

Troszkę większa strona (kilkanaście wpisów). Może zawierać treść z wszystkich trzech wyżej wymienionych typów stron. Zazwyczaj ma na celu zachęcić do sprzedaży dwóch, trzech produktów oraz nakłonić czytelnika do zapisania się na listę mailingową.

5. Niche Site

Strona zawierająca ponad 20 wpisów. Może równie dobrze posiadać ich 100. Przykładem Niche Site będzie strona na temat „weight loss”

6. Amazon Blog

Strona zawierająca głównie recenzje/opinie na temat produktów(w większości fizycznych) np. telewizory, telefony komórkowe, odkurzacze itp. Z reguły zawiera więcej niż 15 wpisów.

Z kolei budowę każdej strony można łatwo podzielić na 3 etapy:

1. Research

Krótko mówiąc, badanie rynku; poszukiwanie odpowiednich produktów, czy też słów kluczowych/fraz na temat których można zbudować zyskowną stronę.

2. Creation

Nic innego, jak budowa strony internetowej.

3. Promotion

Promowanie, polecanie powstałej strony w wyszukiwarkach, na stronach Social Media itd.